Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Μικρό Ερωτικό: Η Παράδοση

Ήθελα να σου παραδοθώ
δίχως λόγια,
δίχως λέξεις,
χωρίς δικαιολογίες,
ν' αφήσω τα ρούχα μου να πέσουν
και να μ' αποδεχθείς
έτσι όπως είμαι,
έτσι όπως γερνάω,
έτσι όπως νιώθω.

Και να ναι αυτό αρκετό για μας τους δυο
να μη χρειάζεται
ν' αποδείξεις τίποτα,
να πλάσεις παραμύθια,
να προσπαθήσεις,
αφού θα ήμασταν έτοιμοι
ο ένας για τον άλλον,
θα περιμέναμε να μας συμβεί
σα φυσικό επακόλουθο,
σα μαΐστρος,
σα της αγάπης μας απόδειξη.


Ήθελα να μ' αγκαλιάσεις ξανά
να με ζεστάνεις,
να με ησυχάσεις,
να με γαληνέψεις
και να σου παραδοθώ καρδιά μου
στο ξυπνητό μου όνειρο,
στο πόθο που μέσα μου φωλιάζει
στον έρωτα τον κυρίαρχό σου
για να πλανέψεις τις αισθήσεις μου,
να μου προσφέρεις τη χαρά
να μου αφήσεις τα κλειδιά
της ευτυχίας σου σε μένα.

Και να ναι αυτό αρκετό για εμάς τους δυο
η ένωση στο ίδιο το κρεβάτι,
η αγκαλιά και το δικό σου χάδι,
η εγκατάλειψη του ενός στον άλλον,
έτσι γεννιέται ο έρωτας ψυχή μου
με τη παράδοση,
με τη παραδοχή,
με τη παραίτηση,
όταν τα σώματα μαγνητικά ερθούν
σε χορό μυστικό,
σε φιλί ερωτικό,
σε ένωση.

(c) Marialena, 14.11.2018 (Dance me to the end of love...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου