Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Έτσι για την αλητεία

Έτσι για την αλητεία σκέφτηκα
να βρω τον έρωτα σε ξένα μονοπάτια,
να κυνηγώ τις χίμαιρες που ορθώνονται εμπρός μου
να παίζω κρυφτό μες τα σκοτάδια,
να γίνομαι αυτή που ποτέ δεν ήθελες να είμαι.

Έτσι για το γαμώτο και τη ψυχή της μάνας μου
να ζήσω πέρα απ' όσα ήξερες για μένα,
να βγω στο δρόμο σα τρελή να περπατάω
να ψάχνω ίχνη σε μέρη που φαντάζουν άγνωστα,
να βγάλω από μέσα μου εσένα.

Έτσι για το παράλογο του πράγματος
να φτιάξω βαλίτσα και να φύγω στα χαμένα,
να βρω παράλληλες διαδρομές να τις χαράξω
να χω να λέω τάχα μου πως διαφέρω πια,
να μην γυρίσω πίσω σε αγάπες που πληγώνουν.

Έτσι για την αλητεία (ξ)έφυγα...














Street Conversations [Woman walking down the street.] - 1946 Photo by Stanley Kubrick
(c) Marialena, 14.03.2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου