Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Το Πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα

Pirelli Calendar 2017, image by Peter Lindbergh

Κι άδειασε το σπίτι από τα χάδια σου
την αγκαλιά σου που με περίμενε σαν έρθω
που όταν με άγγιζε μου ζέσταινε τα χέρια μου
και τώρα δεν μπορώ να το πιστέψω.

Κι έμεινε το σαλόνι αδειανό
όταν τα πήρες όλα πίσω σε μια κούτα,
δικά μου όνειρα δικοί σου στεναγμοί
σε ένα σπίτι που η αγάπη πια δεν μένει.

Τη πόρτα έκλεισα ξωπίσω σου ξανά
για να μην έρθει κάποιος τάχα όταν φύγεις
τι ειρωνεία και τι λάθος τραγικό,
χαμένα χρόνια περιμένοντας το θαύμα.

Κανείς δεν μένει μαζί μου πια εκεί
σκοτάδι γέμισε η ζωή χωρίς εσένα
γιατί μου άξιζε μια τύχη σαν κι αυτή,
εμένα που σ' αγάπησα όσο καμία άλλη.

(c) Marialena, 06.03.2018 (Πως να σ' αφήσω να χαθείς από κοντά μου...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου