Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Σε έχω ανάγκη


The Lovers, image by www.artoutside.org

Σε έχω ανάγκη,
για να με παίρνεις αγκαλιά
να με κρατάς στα σκοτεινά
και να μου λες πάλι μετά,
πως είσαι εδώ για να αποδιώχνεις
τα σκιαγμένα,
με του μυαλού τα ορύγματα,
που ξεπροβάλλουν
ωσάν αφιονισμένα.

Σε έχω ανάγκη,
για να σε νιώθω πιο κοντά
όσο ο καιρός θα χτίζει
αυτό το κάτι
ανάμεσα σε μένα και σε σένα,
όταν ο ουρανός θα παίρνει χρώμα του νοτιά,
αγάπη λέγεται θαρρώ,
σχέση στοργής,
μάτια μου αγαπημένα.

Σε έχω ανάγκη,
μη με ρωτήσεις το γιατί,
γιατί είμαι άνθρωπος και εγώ
και της ζωής τα μετερίζια
κάποτε τα περπατάς παρέα,
με έναν άνθρωπο δικό σου,
τον άνδρα που χεις στο πλευρό σου
και είσαι εσύ αυτός που έμελε,
να ξεπροβάλλεις στη σιωπή
και να γενείς από το τίποτα, το Ένα.

Marialena, 11/4/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου